سپتیک تانک پلی اتیلن

آشنایی با انواع سپتیک تانک پلی اتیلن

سپتیک تانک پلی اتیلن

آشنایی با انواع سپتیک تانک پلی اتیلن

  • ۰
  • ۰

لوله کاروگیت

کاربردهای لوله کاروگیت

از کشاورزی و باغداری و ساخت مخازن گرفته تا انواع پروژه های فاضلابی و عمرانی، لوله های کاروگیت دارای کاربردهای گسترده ای می باشند. به طور تخصصی تر بایستی گفت که از انواع لوله کاروگیت در موارد زیر استفاده میشود:

شبکه های آب رسانی با ابعاد و حجم متفاوت امکان استفاده به عنوان حفاظ و کاورینگ. (به منظور محافظت از کابلهای برق و مخابرات، تأسیسات، سیستمها و شیرآلات صنعتی) بهره گیری از لوله کاروگیتی در انواع پروژه های انتقال فاضلاب و یا جریان آب امکان استفاده برای کانال کشی معبرهای آدم روی زیرزمینی جمع آوری آبهای سطحی و پروژه های توزیع انشابی آب زیرسازی جاده ها، روگذرها و پل ها مناسب برای بکارگیری در طرح های محوطه سازی (طراحی لند اسکیپ) عملکرد عالی در کشاورزی، باغداری و سیستم های گلخانه ای و ...

لوله کاروگیت

لوله کاروگیت فاضلاب بهداشتی (H.D.P.E)چیست؟

خرید لوله کاروگیت و آخرین قیمت های آن

لوله کاروگیت فاضلاب بهداشتی (H.D.P.E) مناسبترین لوله برای کاربردهای بهداشتی و فاضلابی به شمار می آید. این لوله ها به دلیل قدرتمندی جنس، چگالی بالا، مقاومت ویژه در برابر عناصر و سیالات اسیدی و شیمیایی خورنده، استاندارد بالا، تحمل فشار بالا و ...، در انواع پروژه های:

انتقال فاضلاب هدایت جریانهای آب پرفشار بازیابی رسوبات درجه پایین مس، طلا و نقره پروژه های راهسازی جمع آوری آبهای سطحی و شیرابه های فاضلابی گلخانه ها و سیستم های آبیاری قطره ای باغات پروژه های زیرزمینی و حوضچه ها تالاب و آبگیرهای تفریحی که نیاز به سطح بهداشتی بالایی دارند. شما برای آگاهی بیشتر در مورد این لوله‌ها مطلب این لینک https://www.reddit.com/user/lulenab/comments/vspc3z/%D9%84%D9%88%D9%84%D9%87_%D9%BE%D9%84%DB%8C_%D8%A7%D8%AA%DB%8C%D9%84%D9%86_%D8%AF%D9%88%D8%AC%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%87/ را کامل بخوانید.

و... مورد استفاده قرار میگیرد. لوله کاروگیتی بهداشتی (H.D.P.E) بدون شک به عنوان یکی از محبوبترین و پرفروش‌ترین مدلهای کاروگیتی به شمار می آید.

نکات نصب لوله کاروگیت

به منظور نصب انواع لوله کاروگیت، رعایت نکات زیر شدیداَ راهگشا خواهد بود:

مراحل نصب و جاگذاری این لوله ها را با پرهیز از هرگونه عجله‌ای انجام دهید. کف محل نصب لوله‌های کاروگیت فاضلابی بهتر است صاف و بدون ناهمواری های شدید باشد. از اتصالات مناسب، بخصوص در نقاطی که پیچش مسیری دارند استفاده نمایید. همچنین از اتصال محکم لوله ها به یکدیگر مطمئن شوید تا هیچگونه نشتی در لوله کاروگیت بوجود نیاید. به جهت اینکه گرد و غبار و خاک در این پایپ ها نفوذ نکند، امکان استفاده از پارچه مشبک یا شن و ماسه دانه بندی شده وجود دارد. در واقع با این مصالح، سطح رویه‌ی لوله را بپوشانید؛ بدون آنکه هیچگونه خللی در روند هدایت و انتقال سیال بوجود بیاید.

 

انواع اتصال لوله کاروگیت فاضلابی و لوله پلی اتیلن

به طور کلی بر اساس «نوع کاربری» و «سایز لوله»، نحوه اتصال انواع لوله کاروگیت تعیین میشود. بر همین اساس به برخی از اتصالات لوله‌های فاضلابی پلی اتیلنی اشاره خواهیم نمود:

اتصال کمربندی: با استفاده از کمربند و واشر و برای قطرهای بزرک کاربرد دارد. واشر و کوپلر: رایج ترین نوع اتصال پایپ های کاروگیتی فاضلابی و انواع لوله پلی اتیلن است و در 99% حالات به شکل نر و مادگش انجام میپذیرد. سرعت و راحتی در نصب، مقاومت دمایی و عدم ضربه و خش پذیری بالا، امکان استفاده در انواع پروژه هایی با سطح زمینهای تر و خشک، امکان تولید در سایزهای سفارشی و ... از مزایای روش اتصال واشر و کوپلر لوله کاروگیت است. اتصال جوشی: عمدتاَ در سایزهای لوله بیشتر از 2000 میلی متر استفاده میگردد. شیوه اتصال جوشی به گونه‌ی جوش پلی اتیلن و یا الکتروفیوژن می باشد. اتصالات کوپلر موفه دار: به لحاظ مالی، صرفه جویی اقتصادی را به همراه دارد. زیرا در قیاس با دیگر روشهای اتصال لوله کاروگیت، واشرهای پلاستیکی و کوپلرهای کمتری بکار میرود.

لوله کاروگیت فاضلابی

خرید لوله کاروگیت و آخرین قیمت های آن

فرآیند تولید لوله کاروگیت عمدتاَ در پنج مرحله کلی قابل تشریح می باشد:

آماده سازی مواد اولیه: در این مرحله ابتدا مواد اولیه باکیفیت تهیه میشود. سپس امور آماده سازی بر روی آنها انجام شده و طی 5 مرحله تست (آزمون)، کیفیت و چگالی و میزان حرارت پذیری این مواد مورد بررسی قرار میگیرد. اکستروژن: این گام مربوط به ذوب ترمو پلاستیک ها می باشد. این کار توسط گرمای بوجود آمده در داخل اکسترودر و فشار بهینه در خروجی آن انجام میگیرد و باز هم طی آزمونی دیگر، نتیجه نهایی بررسی میشود. شکل دهی لوله کاروگیت: با استفاده از قالبهای دایره ای شکل، مواد اولیه به شکل لوله هایی با سطح رویی موجدار و سطح داخلی کاملاَ صاف در می آیند. فرآیند کالیبراسیون: در این مرحله لوله‌های کاروگیت فاضلابی در راستای میزان خمش، ضربه پذیری و مقاومت ایستایی، میزان تحمل فشار، درصد مقاومت خمشی و ... مورد آزمون و بررسی قرار میگیرند. همچنین با استفاده از نازلهای توزیع آب خنک، عملیات خنکسازی لوله های تولیدی برای افزایش کیفیت انجام میشود. تست نهایی: در این مرحله نهایتاَ نمونه برداری و انجام تست بر روی لوله های تولید شده شروع خواهد شد. تمامی این مراحل از سوی اپراتورهای کنترل کیفیت شرکت سازنده انجام می پذیرد.

ناب زیست؛ بزرگترین تولید کننده لوله کاروگیت خاورمیانه

شرکت ناب زیست با هدف برطرف سازی تمامی نیازهای حوزه آب و فاضلاب کشور، در سال 1383 و با جذب نخبگان مهندسی ایران زمین تأسیس شده است و در مدت 17 سال فعالیت مستمر و قدرت خود، امروزه به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان تجهیزات آب و فاضلاب کشور شناخته میشود. ناب زیست در ادامه‌ی مسیر فعالیت خود، علاوه بر حضور موفق در بسیاری از پروژه های عمرانی و صنعتی بزرگ کشور، مسیر صادرات گسترده به کشوره های همسایه را نیز در پیش گرفت.

همچنین با خرید سهام چندین شرکت تولیدی بزرگ ایران، خطوط تولید تماماَ تخصصی خود را افزایش داد. ناب زیست امروزه با حدود 350 پرسنل مجرب، آماده‌ی برطرف سازی تمامی نیازهای تولیدی کشور، از جمله خرید لوله کاروگیت، لوله پلی اتیلن، سپتیک تانک، انواع پکیج تصفیه فاضلاب و آب صنعتی، کلرزن و ده ها محصول دیگر می باشد. جهت اطلاع از شرایط قیمت و خرید لوله کاروگیت و دیگر محصولات صنعتی، با کارشناسان مجرب ناب زیست تماس بگیرید.

خرید لوله کاروگیت و آخرین قیمت های آن

لوله کاروگیت یکی از کاربردی ترین لوله در مناطق شمالی کشور است و بسیار مقرون به صرفه و دارای عمر بالا و جابه جایی راحت است

زیرا این لوله از موادی ساخته شده ک ب سختی مورد فرسایش و اسیب دیدیگی قرار میگیرد .

امتیاز برتری که لوله کاروگیت نسبت به بقیه لوله در شمال کشور دارد این اشت ک لوله کاروگیت وزن بسیار کمی دارد و از موادی تشکیل شده ک فرسایش و خوردگی پیدا نمیکند

و همچنین در شمال کشور با توجه به بارش باران شدید دیگر نمیشود از لوله های اهنی وفلزی استفاده کرد پس یکی از بهترین انتخاب ها لوله کاروگیت است.

مصارف لوله کاروگیت

همانطور ک گفته شد به دلیل خواص و مزیت های بالا لوله کاروگیت بهترین لوله برای مصارف کشاورزی صنعتی ساختمانی ای و فاضلاب برای شمال است

که از وزن پایین عمر بالا مقرون به صرفه بودن خود بهره می برد که امکان جابه جایی اسان را به ما می دهد. البته دارای ویژگی‌های دیگری هستند که در بخش زیر https://plaza.rakuten.co.jp/lulenet/ باید آنهارا مطالعه کنید.

لوله کاروگیت در ابعاد مختلف از سایز 110 تا 1200 وجود دارد ک نیاز مختلف مردم و مصرف کننده را در تمامی مصلرف پوشش میدهد

لوله کاروگیت در ساخت جوب و جوب های کشاورزی نیز مصرف دارد ک راحت می تواند به جای جوب های خاکی زمین های کشاورزی استفاده شود 

در شمال کشور با استفاده از لوله کاروگیت نیز می توان آب های سطحی که حاصل از باران و برف های فصول مختلف است

را نیز جابه جا کرد و از سیل و اب گرفتگی معابر و ساختمان ها خیابان ها و زمین های کشاورزی جلوگیری کرد

و در نظم و ماندگاری زمین های کشاورزی و جلوگیری از خراب شدن محصولات کمک کند .

لوله کاروگیت در صنعت ساختمان

قیمت لوله کاروگیت

لوله کاروگیت در شهر مازنداران در صنعت ساختمان نیز موپر است زیرا می تواند فاضلاب خانگی را نیز از خود به راحتی و عمر بالا و بدون مشکل و بودن این که بو نا مطبوع را از خود به بیرون دهد

درون خود انتقال دهد و این یکی دیگر از مزایا و خوبی ها لوله کاروگیت نسبت به بقیه لوله ها در بازار است و درضمن بدون گرفتی فاضلاب ار از خود انتقال می دهد.

یکی دیگر از مصارف ولوله کاروگیت در ساختمان شوتینگ است ینی زباله ها ساختمان را به راحتی از بالایه ساختمان بدون اینکه اینکه به پایین مراجعه کنید به شطل زباله انتقال می یابد

و شما با استفاده از لوله کاروگیت می توانید به راحتی این کار را انجام دهد.

برای دریافت قیمت به روز و اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید و یا با لینک زیر مراجعه کنید

تولید لوله کاروگیت

لوله کاروگیت مازنداران بسیار به روز و کارامد برای کارهای کشاورزی فاضلابی و صنعتی است.

لوله کاروگیت ب شکل فنری مانند است زیرا این لوله بتوانند در برابر فشار ها و اب های قوی مقاومت بیتشری داشته باشند

زیرا بعضی از این اب ها فشار بیشتری را به لول وارد می کنند . مقدار فشاری ک به روی لوله های کاروگیت می اید بر حسب نیوتون است

و در دو نوع فشار از جمله 31/5نیوتوتن و 16نیوتون است (sn8,sn4) است ک این به این معنی ایت این لوله تحمل باری معادل 31/5 نیوتون را بر روی خود تحمل میکند و لوله 16نیوتون نیز 16نیوتون فشار باری را بر روی خود تحمل میکند . (لازم ب ذکر است شکل فنری این لول ها ار بیرون به رنگ مشکی است)

داخل لوله های کاروگیت از داخل به رنگ زرد است و داخل این لوله ها بسیار لیز و سر

است و این ب این دلیل است که بتواند ضایعات و زباله ها را و فضلاب ساختمانی و

صنعتی را به راحتی از داخل خود عبور دهد و در میانه راه چیزی مانع آن نشود

لازم به ذکر است که داخل این لوله ها که به رنگ زرد است بسیار صاف و سیقلی است 

  • ۰۱/۰۴/۱۶
  • عر فان